feliciaanderssons

Alla inlägg under mars 2012

Av Felicia Andersson - 17 mars 2012 19:30

Hejjsaaan :) Nu har jag kommit hem, jag e jätte trött jag vet inte riktigt varför men jag är bara helt enkelt trött! Idag så va jag med Victoria och Nathalie, vi har väll haft det kul :D först så kollade vi bara på TV... sedan åkte vi till resturangen alltå thairesturangen och käka där, Sedan drog vi ner till ica och köpte munkar och sprang runt lite.. Victoria och Nathalie gick och sjöng hela tiden och skrek till folk som dom inte kännde.... Victoria skrek inne på ica så alla kolla på oss det var pinsamt!!! Just nu så sitter jag och inte gör någinting men ni får ha det så gött 


hejdåå


Av Felicia Andersson - 17 mars 2012 10:55

Hejj :) Just nu så sitter jag och lyssnar på 1D ♥♥Ska vara med Victoria och Nathaile idag tror jag, jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar väll på någonting kuligt :D Jag har bestämmt mig för att jag ska byta muspekare varje lördag så idag blev det rosa mustasch :D Hejdåå :)

Av Felicia Andersson - 16 mars 2012 20:40

Jaao, rubriken stämmer till 100% !! Men aja, idag så har jag varit på Juniorerna... Sedan så va jag typ med Micke Oskar och Jolin vi gjorde ngt ute.. Sedan drog vi till idrottshallen och väntade på Josefin och Vilma sedan så skulle Oskar dra hem så vi gjorde ingenting vi pratade sedan drog alla hem. Och nu har jag precis varit och köpt winebröd :D Men aajjaadååee hejdå


Av Felicia Andersson - 15 mars 2012 16:17

Hejjjsaann :) Just nu så sitter jag här med Jolin och Kajsa och bara har trevligt :) Idag så har vi pratat om lite saker, ätit Köttbullar och mos sedan efter det så drog vi ner och köpte glass ;) Jag köpte Calippo det gjorde Jolin också dom e 7kkkttt goda!!! Kajsa köpte en sandwitch (stavning :D ) Sedan när jag kommer hem så ska jag ladda upp bilderna är det okej? bra!


Hejjddååå


Av Felicia Andersson - 15 mars 2012 11:06

Hejjjssaann :) God morgon och så... vaknade vid 10! Idag vet jag inte vad vi ska göra riktigt Clara åberg vill att vi ska till tumlaren men vi får väll se vad vi ska hitta på :) Just nu sitter jag bara vid datan medans Kajsa och Jolin tar flum bilder som kommer komma upp på bloggen, Igår tog jag och kajsa massa flum bilder men dom är för pinsamma för att lägga ut enligt Kajsa


Men ni får ha de bra så länge hörs sedan :)


Av Felicia Andersson - 14 mars 2012 16:34

Hejjii :D Längtar tills klockan blir halv 8 för då drar vi till thaien, men jag har gjort en blogg med dom


3friendsforever.bloggplatsen.se

Av Felicia Andersson - 14 mars 2012 10:07

Heejjj, nu sitter jag i skolan. Det blev lite ändrade planer.. Vi ska sova hos Jolin ist för min lillebror blev sjuk i morse :/ Så vi är nog på gårn och sedan så går jag och kajsa hem och packar och sedan går till badmintonen :D


Tog en elefantmuspekare istället mycke sötare :)

Av Felicia Andersson - 14 mars 2012 07:54

Hejj och godmorgon :) ♥ Just nu sitter jag och inte gör någonting.... Idag ska jag ju vara med Kajsa och Jolin, Jag tror att vi ska till gårn sedan klockan 4 så går nog jag och Kajsa hem för vi ska passa min lilla syster (för att vi vill) och då ska Jolin stanna kvar på gårn eller så följer hon med hem till mig... Jolin har ju badminton idag så hon får stanna kvar på gårn eller följa med hem till mig och sedan klockan halv 6 så går hon ner till idrottshallen... Sedan vid 7 så ska jag och Kajsa gå ner till Jolin och då ska hon duscha där sedan drar vi ner till Thaien eller någoting annat fast thaien är ju godast ;) Sedan drar vi upp till mig och ser på film eller någonting jag vet inte men BILDER kommer!!! Om jag får lägga ut på dom annars så läggs dom ut på fb :DD Heejjddåå



 

Presentation


Hejsan :) Jag är en tjej på 12 år! Följ mig på instagram @Fellanlisia

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska ha mer på min blogg?
 Bilder
 Kompisar
 Tips
 Mitt liv
 Musik
 Hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love 1D
Cute Blue Elephant
Pink Moustache
Bobblehead Bunny
Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-5/nat414.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-5/nat413.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-5/nat414.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-5/nat413.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
Cute Purple Pig
Baby Blue Pointer Wavy Tail
Pink Bow Tie

Skapa flashcards