feliciaanderssons

Alla inlägg under mars 2012

Av Felicia Andersson - 24 mars 2012 16:34

Hej, Just nu sitter jag vid datan och inte gör så mycket. I morgon så vet jag inte om jag ska vara med Sanna eller inte... På måndag vet jag inte riktigt vad jag ska göra tisdag så blire nog kajsa onsdag Sanna torsdag vet ja inte fredag kanske Clara lördag torp med Jolin och Kajsa söndag slappa...Det är typ de hejdå

Av Felicia Andersson - 24 mars 2012 10:03

Hejj, igår så hade jag fullt upp kunde inte blogga något.. Men iallafall, igår så var jag med Sanna och vi va ute och prata och inte gjorde så mke mer... Sedan åkte vi till Clara och hade det kul där och så... Idag så blir det en kanin eller vad det nu är :? jag venne riktigt vad det är för ngt men hejdå

Av Felicia Andersson - 22 mars 2012 20:13

Hejj, Nu har jag precis kommit hem från Sanna :) Idag så har vi typ flummat varit ute och pratat ätit och pratat :) Det är typ det vi brukar göra men vi pratar om lite mer hemliga saker och de är ju inte dirket tråkigt!!! Imorgon så ska jag vara med Sanna igen ;) och då så ska vi fixa oss inför Claras fimkväll :D också ska vi prata och lägga upp ett klipp på oss på yb :D Sedan är det nog ingenting mer jag har att säga så hejdå :)


Av Felicia Andersson - 21 mars 2012 18:17

Hejj :) Nu är jag med Sannaaaaaaaa ♥♥♥♥ Och vi sitter och pratar, har nyss ätit lite och fotat, och vi passar min lilla syster ;) Jag vet inte riktigt hu länge Sanna ska stanna men de blir väll senast 8 eller någonting :) Jag tror att vi ska gå ut sedan och hitta på någonting roligt :) I morgon så ska jag vara med Sanna igen :D Då ska vi vara hos henne, vi hittar väll på någonting kuligt :DDDDDDDDDDDDDD På fredag så ska jag vara med Sanna igen :D venne riktigt vad vi ska göra men haajdååå



 

Av Felicia Andersson - 20 mars 2012 18:59

Hejjssaann :) Nu har jag precis gjort ett eget nagelack, Det fick bli ljus rosa fast det syns inte så mycke men aja :) Det var det jag ville säga vill ni veta hur jag gjorde så får ni säga till ;) heejdååå ♥

Av Felicia Andersson - 20 mars 2012 16:12

Heejj alla läsare, Jag kom precis hem från skolan! Just nu sitter jag och bara chillar framför datan, Imorgon blire Sanna :) Har ingenting att skriva men ni får ha det så bra hejdå :)


Av Felicia Andersson - 19 mars 2012 20:16

Hejj, Ni som tycker att denna bloggen är töntig läs den inte då skiter fullständigt i vad ni tycker :) Men i alla fall, Idag så har jag varit med Amanda, Vi målade naglarna och sedan så åkte vi och kollade på Lina när hon spelade fotboll :) Sedan så kom Sanna för hon skulle hämta sin lillebror. Så då pratade vi lite och bestämmde att vi skulle va på Onsdag och Fredag LÄNGTAR! I morgon så ska jag bara vara hemma och slappa tror jag sedan på onsdag blire Sanna torsdag vet jag inte om jag ska va med victoria eller inte sedan på Fredag blire Sanna dåe Sedan på lördag och söndag har jag inte riktigt bestämmt någonting ;)


Hejdåå


Av Felicia Andersson - 18 mars 2012 12:55

Gillar ni inte min blogg och tycker att den e ful och att jag är dålig på att blogga? Läs den inte om ni tycker så, ni får gärna läsa den men snälla.. Komentera inte onödiga komentarer som tillexempel att rosa ärHelt ute och att jag ska ha en annan färg? Jag bestämmer exakt vad jag vill ha och jag är jätte nöjd med min header!! Och jag gillar rosa väldigt mycket ! Om du nu tycker att de är ute, tyck det då men säg det inte ha det för dig själv. Och föresten vad heter du säg vad du heter ist för att dölja vem du är jävla tönt.....!!

Presentation


Hejsan :) Jag är en tjej på 12 år! Följ mig på instagram @Fellanlisia

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska ha mer på min blogg?
 Bilder
 Kompisar
 Tips
 Mitt liv
 Musik
 Hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I Love 1D
Cute Blue Elephant
Pink Moustache
Bobblehead Bunny
Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-5/nat414.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-5/nat413.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-5/nat414.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-5/nat413.png), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
Cute Purple Pig
Baby Blue Pointer Wavy Tail
Pink Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards